Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Boyu 2 metre! Kilosu 450 TL
- Hayati Karagöz
- 3 Aralık 2024
- 1 min
- 0
Amasya'da yakalanan Yayın balığı görenleri şaşırttı. 2 metre uzunluğundaki balığın kilosu 450 tl'den satılacak.
Kâr satışları Bitcoin’i 93 bin doların altına geriletti
- Hayati Karagöz
- 3 Aralık 2024
- 2 min
- 0
Donalt Trump'ın ABD'de başkan seçilmesinin ardından sert bir yükselişe geçen Bitcoin'de rüzgar geriye mi dönüyor...…
Manisa’da kurulacak ilk Çin mahallesinin yeri belli oldu
- Hayati Karagöz
- 3 Aralık 2024
- 3 min
- 0
Manisa'da kurulacak ilk Çin mahallesinin yeri belli oldu