Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
İZMİR Çek Cumhuriyeti Tarım Bakanı Vyborny: İzmir’in tarımdaki gelişimine katkıda bulunan projelerde iş birliğine hazırız
- Hayati Karagöz
- 24 Kasım 2024
- 3 min
- 0
ÇEK Cumhuriyeti Tarım Bakanı Marek Vyborny, 'Çek Cumhuriyeti Tarım ve Hayvancılık İş Forumu ve İkili…
Insider’dan 500 milyon dolarlık yatırım; “Kadın girişimcilerin oranı düşük, başarıları yüksek”
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 5 min
- 0
Insider'dan 500 milyon dolarlık yatırım; "Kadın girişimcilerin oranı düşük, başarıları yüksek"
Rekabet Kurulu Hepsiburada’nın devralınması işlemine izin verdi
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Rekabet Kurulu, Hepsiburada çoğunluk paylarının Kaspi.kz tarafından devralınmasını onayladı.